Vardagens stora glädjeämnen.

TJhooooooo!! Tänkte inte bli särskilt långrandig. Ville bara påpeka en del saker,

Jag är 18, det är ändå lite mer vuxet än 17, om man tittar på siffran vill säga
Jag har körkort. Det får man bara en gång i livet! förhoppningsvis...
Det där med att något är som att lära sig cykla, det stämmer. Efter en evigehetslång promenadperiod. (FAN ta dig som gav dig på min cykel) Så satte jag mig efter många om och men på en cykel igen.
Våren var i luften idag, underbart, om så bara för en dag. Grönbetekänsla när man lätt på foten flöt fram över skaren på dagens träning.
Vissa dagar är bara bättre än andra, vissa är bara bättre än andra!

Nu ska jag gå och fira denna lilla lycka med lite glass! Eller kanske ganska mycket glass.

Lev livet!

Kommentarer
Postat av: Johan

Heja Krístin!

2010-03-13 @ 00:09:51
Postat av: elin

Vi har bara gräs numera och det är nästan stekande hett(nästan) och helt ärligt syster, jag är mer orolig för att du ska cykla ihjäl dig än köra ihjäl dig så ta det lugnt i nerförsbackarna!

2010-03-26 @ 10:01:35
URL: http://tvahjartan.blogg.se/
Postat av: tjockäng

vilken tråkig blogg det här är. det händer ju inget kul och inget tråkigt. blöööö

2010-04-06 @ 17:39:46
Postat av: gunn-lennart

ja fifan vilken kass blogg!!!!

besök min istället hehehehh

2010-04-11 @ 18:48:06
URL: http://kachin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0