Kyla och pulkarace.

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejzaannnnnnnnnn allihåppa

Befinner mig i ett litet, godkänt skidparadis, adress Bjursås, Falun. Hårdträning med klubben är det som gäller, minst två pass om dagen! Oftast två helt enkelt. Eftersom vi bor sju allmänt onormala ungdomar i en stuga råder här kaos om, toaletten, torkskåpet, matlagningen, diskningen och hade det inte varit för att resten duschar på annat håll hade det antagligen gällt varmvattnet med! Pga vissa personers aktiviteteter i duschen, fråga mig inte vad han gör, men tid tar det! Vi blandar spel, snöäventyr, skidor, vindrickande och dåliga skämt, underbart läge :)

Detta innebär alltså att jag och kachiin fetingutklassar alla i spelet vi alla älskar, alias! Att vi röjt byn genom att gå på jakt efter en pulka, efter att alla dissat min lite smått olaglighet att sno en utmärkt skylt, hamnade vi till slut i sopcontainern för att få fatt på det ultimata ölflaket! Tack alla nyårsfyllon. Plastpåsen vs. Ölflaket var det som gällde nerför liftbacken, åh hej vad det gick! Mörbultad och adrenalin upp över öronen värmde det sedan gott med lite fint äppelvin. Hör väl också till historien att äventyret hade varit perfekt om det hade varit några snödoppningar mindre och man hade användt någon annan än mig som mänsklig pulka. Screew you guys! 

Skidåkningen är underbar! Fram tills idag då temperaturen var lite väl låg, stelnade ansikten och förfrusna händer är sådär och efter 14km var man fastfrusen. Synd. Nu skulle man haft som en enorm hårfön och tinat upp hela dalarna lite, vore perfekt!

Måste nu kika vidare på disneychannel, är såååå spännande!!! hehe

puss allihåppa!

vill också passa på att utfärda ettbloggistips, och nej det är inte kissie, vet ändå att ni redan läser den.
 kachin.blogg.se

Kommentarer
Postat av: kakchingg

SJUKT BRA SKRIVET!!!



speciellt sista raden :D

2010-01-07 @ 22:01:21
Postat av: onormal ungdom

Okej punk ett .1 JAG hittade ölflaket, s tack till mig:)

punk två .2 Disneychannel är sååå spännande

sen hade jag nog ingen punkt tre:)

2010-02-06 @ 18:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0