Take me home.

Idag har jag som vanligt funderat över alldeles för mycket saker, bla vad min blogg egentligen handlar om, först var det något slags livstecken till folk där hemma att jag fortfarande levde, vilket senare fick mig att inse att dom faktiskt inte förstod ett piss av vad jag skrev om, eftersom att de mesta på kollektivet borgen sker internt. Det fanns dessutom fler som inte fick sina behov tillfredställde genom att inte få nämnas vid ordentligt namn, och såg sig inte kunna hitta källförteckning. När man sedan då började nämna folk vid namn kände sig plötsligt folk fullständigt uthängda. Inte lätt att göra folk nöjda kära vänneer! Så vart vill jag då komma med det här, ingen aning! Mer än att jag tänker fortsätta uppdatera lite från världens mittpunkt, olteamets hemvist, med eller utan namn! Det här kanske kan ses lite som ett löfte om mer uppdatering (men det är det inte) och ett löfte om att borgen ska återfå sitt liv! (För det ska det fan i mig!)

Imorn ska tävlingsäsongen avslutas, vilket den egentligen redan har gjorts, i alla fall mentalt. Men vem kan låta bli att ställa upp på dryga 11 km svinkall orientering? Men det ska väl gå vägen det med.  Kom kära fågelväg, kom!
Innan dess får jag nog se till att plocka i ordning lite här hemma... hm, skillnaden mellan mig sittande vid mitt skrivbord och mitt i det bombhärjade andravärldskrigs tyskland är hårfin. Hur lyckas man...

Imorgon bär det alltså av hem igen, mot borgen, hårdträning, och lite mer hårdträning inför plockis!

Sooo long!

Kommentarer
Postat av: bredfelt

jag älskar borgen när det är på sitt humör och kommer såklart älska plockis med dig ! Kommer bli SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kul och inte alls farligt och läskigt...

2009-10-31 @ 22:44:54
Postat av: Johanna

hahah svinkallt är bara förnamnet x) ni har en saftig bana x)

2009-10-31 @ 23:08:55
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0