I'm back!

INGET MER TJAT OM ATT MIN BLOGG ÄR DÖD NU! I AFTON KOMMER NÄMLIGEN ETT DUBBELT INLÄGG!

För det första har jag precis kommit hem efter att gjort en liten sväng runt södra Sverige, allt för att få en mardrömsnatt i Vimmerbys skogar, det är väl här man ska använda sig av ordet onödigt, meningslöst och dess synonymer...  Nu är det alltså höstens lov som gäller, vilket innebär att ta det lugnt och hinna med allt man aldrig annars hinner med! Aa trodde jag i alla fall... Men det var inte sant, men det var inte sant, för där emellan kommer skolan! Något pucko sa visst att kunskap var lätt att bära. Den människan har fan inte lyft min skolväska! Men den där högen böcker som vi helst inte talar om har jag nu lite diskret puttat halvt under sängen, så att jag i afton istället kan njuta lite av livet! Vilket har varit lite problematiskt under de senaste veckorna. En viss tisdagskväll vittnar kanske om det, då tre små flickor hade lite av en fin kris! Är en sak jobbigt blir allt annat med jobbigt, det är då en sak som är sant! Sedan att man sladdar lite halvt utanför vägbanan är en annan sak! Att man ska ha kemiprov kan faktikst associeras till att tjockängens liv kommer bli katastrofalt. För att bevisa hur illa det blev klistrar vi in hennes eget citat: - Asså jag kommer bli helt patetiskt ensam när jag blir stor och sitta där alldeles själv i min lilla lägenhet med mina katter. Och jag tycker ju inte ens om katter!!

Haha känner att det här blev ett väldigt ostrukterat inlägg, så för att inte avvika från strukturen, någon random bild från the SM-party kanske? Ja tack.


I'll very soon be back! Med ett stulet inlägg i bagaget!

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah får hoppas att anna slipper katterna och att hon får någon snygging att gosa med istället :p

2009-10-25 @ 13:07:26
URL: http://johannaholmeen.blogg.se/
Postat av: you know

haha, just det anna är ju hundmänniska! ;D

Nú är krisen dock över för min del, för din med hoppas jag! ;)

2009-10-25 @ 15:48:19
Postat av: tjockäng

errrhm. vet inte riktigt vad jag tycker om att du hänger ut mina djupa funderingar av livet på denna sidan. det var faktiskt ett tragiskt ögonblick detdär. men som maja(?) skrev, krisen är över, terpentinkristin har återuppstått, och jag klickar på gillaknappen! :D

2009-10-25 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0