Vintern är här.

Igår sprang den bästa delen (den som tränar) av olteamet runt som små tättingar på dampfältets grusplan. Jag skulle jämföra det med kalvar utsläppta på grönbete, om det inte var så att det är vårträningens metafor! Men ni förstår känslan, vantarna på, superstället tajt på våra vältränade överkroppar! Kuta intervaller i skymningen och trycket är större än någon annanstans när de sista kämpar på den 31 minuten. Idag är det säsongspremiär för backis! Backdistansen är på tapetet igen, till vissas gläjde, och till andras bedrövan! Med tanke på hur mina vader mår efter veckans hitills fina träning är jag inte säker på vilken sida jag står på! Det återstår att se! I vilket fall som hellst innebär detta: ATT Vinterträningen är här, på riktigt! Idag föll till och med den första snön i Olofström! Det kan man ju å andra sidan tycka vad man vill om, snö/slask hör inte riktigt hemma i mitt cykelburna liv, men stämnningsfullt! Det går ju inte att förneka.

Nu kan inte disken vänta längre!

P.s Gårdagens tips! Godiset, 29.90 på vilboken! Skynda Fynda!
Synd bara att vissa andrainvånare måste överdriva...Den som tagit mentosen ska dö!

Kommentarer
Postat av: jagläserintedinbloggheller!!

vi älskar vinter vi hatar slask därför förflyttar vi oss till östersund! love that town(omjagstavafelnusåsnällahaöverseendetillniknäppavän)

min mamma kom hem med en stor kasse sexigaunderkläder idag! (vilkensmileskamananvädatilldethär)

Föresten är jag förskräckt över faktumet att olofström verkar få med snö än vad jag här på västkusten får.. trotts att olofström ligger längre ner..

2009-11-05 @ 09:08:34
URL: http://isaboel.blogg.se/
Postat av: tjockäng

MENTOS <3

BACKIS <3

PACK-IS <3

2009-11-05 @ 22:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0