POST!

Jag har haft postfacken under uppsikt hela veckan! Och idag äntligen lite betalning för mödan, POST! Familjen Bredfelt med familj har fått en hälsning ända från vårat allas, God save the Queen, England! Och våra fruktansvärt saknade tvillingar. Tjernlundsstämpeln satt som tryckt över hela brevet, dom har sitt sätt att sätta sin prägel på saker och ting. Det gav oss alla ett stort leende på läpparna och i alla fall mitt hjärta kändes lite varmt! :) Innehållet är såklart av högsta konfidentiella sort och kan såklart inte präntas ut här. Istället kan ni få höra om vad som mer är på tapeten här hemma, mycket festförberedelser på gång, och på tal om fest! Imorgon far en liten bil packad med bästa tjejerna till K-stad för en behövlig shoppingrunda, känner på mig att det kommer bli en härlig dag. Helgen följs sedan av ett efterlängtat Lars Winnerbäck! Jag och Tjockäng ska njuta en afton lång, och här hemma går lasses ljuva röst ut på högsta volym i högtalarna. Mer om detta utlovas!
Annars är allt som vanligt, nivetvem bestämmer hemma hos mig, och allt för ofta fotboll på min tv har jag kommit fram till! Men ikväll ska jag lova tjejerna lite paradise hotel istället, Vi vet ju alla att vi vill kolla, nej det vill vi inte, men ändå.

Nu tänker jag gå och kika om det vankas någon mat i fridis kök, och sedan invänta min svininfluensa som sprutats in i mig idag, och som kanske dyker upp här under kvällen, vi får väl se hur stark jag är!?

LEV LIVET! /JT

Kommentarer
Postat av: Karl

HEJ KRISTIN

2009-11-24 @ 20:28:32
Postat av: wibiz

Ska vi göra en kupp mot duvetvem?

2009-11-25 @ 00:00:02
Postat av: kristin

wibiz >> JA! men det måste vara sjukt topphemligt!

2009-11-25 @ 11:33:02
Postat av: wibiz

Absolut har du någon plan?

2009-11-25 @ 11:49:29
Postat av: kristin

wibiz, det är du som har planerna!

2009-11-28 @ 10:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0