Host.

Det höll sig tills nu! Frisk som en nötkärna hela terminen, men nu hostar nyser och fryser man. Mysigt att jag kommer drunka i snytpapper, eventuell i min febersvett. Hosta sönder mina lungor samt gnälla sönder all min vänskap!  Okej, jag överdriver jag vet, men att vara sjuk är värdelöst. Som tur är har jag inte varit helt övergiven i helgen:) Mysigt pepparkaksbak/toastrostning i fredags med fridis och minkis, sedan bar rockbruden iväg på studentparty och kvar blev jag och idol. Jag som inte ens kollar på idol... Under lördagen la jag istället mitt liv i majsans händer... inte helt fel, pannkakor och snöbollsmat.... En fin afton, risifrutti! 3 för 22 på vilboken! Följt av lite mer dramatik, och sedan en febrig Kristin i säng, men tack för att hon höjde upp kvällen!

Bredfelt laddar för fullt inför plockis, upprustningen pågår! Nu måste vi bara lyckas med projekt få Kristin frisk, och i form! Stöd kampen! Vem vill egentligen bada naken i Tåkasjön?

Nu ligger matteboken och skriker, bäst jag får den hålla käften. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0