Skynda!

Hemmaskyndadigblifrisk dag idag, lagom tråkigt och jobbigt, högen med saker jag borde göra men varken vill eller orkar ökar dag för dag, snart ser jag inte toppen på den... Träningsabstinensen växer medans plockisdrömmarna kymper. Skyndaskynda blir frisk! Efter några våriga rullar fick jag lite brutal hjälp med matten, skönt att det i alla fall finns någon satanistisk mattelärare på det här stället nu för tiden. Teaching by fear är ju också en metod... tack ändå. Detta medans halva borgen, eventuellt sex sju pojkar åkt iväg för att pröva sin nya lycka i korparnas svarta värld, vi håller alla våra värdefulla(?) tummar. Ett resultat kanske kan utlovas imorgon. Kvällen tog sedan ett abrubt slut mitt i nyponsoppan badandes i glass, oops, sjuka människor ska visst ha en annan sovrytm än övriga borgeninvånare. Och på tal om kollektiv, några av mina och tjockängs fynd i min favoritbok, "Den som inte tar bort luddet ska dö!" Lappar är det oslagbara

Du som är onormalt hårig ELLER har försökt avlilva ditt husdjur i tvättmaskinen. Var god städa upp!

Du som följde med mig hem i fredgaskväll, du tog inte bara min oskuld utan även min tvättnyckel. Varför? det var fruktansvärt onödigt. Det här förhållandet saknar kommunikation. /D


Med ett säkert skratt godnatt

Nu vågade jag knappt nämna att jag ska ha körlektion imorgon, min nervositet yttrar sig i förträngning, hoppas jag inte glömmer av det... kanske bäst att skriva en lapp.

Kommentarer
Postat av: tjockäng

SATANISTISK?? Det var något helt nytt!

2009-11-10 @ 22:51:24
Postat av: HemmaMaria

En helt underbar blogg - jag njuter när jag läser - fortsätt..fortsätt

2009-11-11 @ 18:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0