fem snabba.

veckans bästa? Norge och gutten alexander rybak tar hem melodifestivalen + firande + en frida
veckans sämsta? inte så pigg på livet just nu
veckans värsta? Årets första dopp, gaanska så najs, eller vad säger du fröken finast?
veckans tuffaste? SUPERHJÄLTARNA!
veckans upplevelse? sex timmar kvar tills en färd mot sundsvall och tävlingshelg väntar...

... bäst jag tar vara på tiden som är kvar och stoppar ner mig själv mellan lakanen,
nattinatti små vänner :)

glömde, veckans bild?


Kommentarer
Postat av: bredis

finkristin. jag är ledsen för att allt inte bli som man har planerat eller tänkt sig, men det blir det nog aldrig.:( men till nåt annat. att inte ha någon aptit på livet är inte så bra och ja det är väl inte så mycket tröst, men den vanliga kommentaren sitter väl inte fel här ändå: jag finns inte så långt bort om det är något eller om det inte är något osv. du är en fin flicka! <3

2009-05-19 @ 23:18:44
Postat av: Fröken finast aka Josefin

Jag säger att det var ett fett fint dopp!

Jag säger också att den Kristin jag känner är fantastisk!

2009-05-26 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0