Eftertankar och ljusglimtar.

Hrrmhrrm, ja kära vänner och andra inslinkare. Det har kommit en och annan kommentar på min nya lilla design här på bloggen, det gäller den tickande saker till vänster. Tydligen har det kommit till min vetskap att den går fel, huruvida är åsikterna flera om. För fort, för snabbt. Och tjaa, vad ska jag ge för respons på det här då. Jaa, jag antar att det är ett tecken på att mina blogginlägg måste vara sjukt (tror det var första gången det ordet slank in på min blogg(förutom i hälsofall)) ointressanta, eftersom folk under sin vistelse här spenderar sin tid på att analysera min klocka....jag får skärpa till mig!
   Andra nyheter på vår kära borg är att jag och HW ser mot framtiden och mycket snack går ju just nu om våra nya kära nollor. Så nu håller vi på med topphemliga planer! Men jag kan avslöja att vi skaffar nya lekkamrater. Alltså spenderades gårdagskvällen till att "sjunga" sing-star med bl.a våran nya kompis Tobban, mycket underhållande. Jag säger bara FAAAAANTAAAASIIIIIIIII!
Andra glädjeämnen är att jag idag var ute med Majsi i den snöbeklädda skogen med eftermiddagsolen i ögonen och bara njöt av att få komma ut i skogen igen, att det bara var en promenad som gällde och att jag fick en utskällning så fort jag försökte smyga fram några löpsteg bakom granarna, spelade inte så stor roll. Det var bra, verkligen bra, jobbigt, javisst, men ett litet ljus i alla fall, imorgon gäller det!
   Nu ska jag gå och leka med HW, Minkis och Tobban, kanske blir det en repris på gårdagens succénummer, vem vet. ruulllaaar viii runt blaaand mjuuka kuuuuddaaar....

Tänkte bara också passa på att säga att detta är Josefin Tjernlund, en flicka som verkligen lyser upp mina dagar, och som jag är så tacksam för att jag hade lyckan att få lära känna. Och jag kan stolt presentera en bild (med mer än lite möda bakom) ett äkta josefinleende! Är hon inte Jose Fin <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0