Gnäll.

Om någon skulle halka på något slemmigt och trasigt, så skulle det kunna vara mina söndertrasade upphostade lungor...
  Jag gick för långt.

Jag ligger hemma från skolan och tycker jävligt synd om mig själv, ingen idé att försöka dölja det. Så in i helvete trött på att vara sjuk hela tiden, får ingen ordning på träningen överhuvudtaget, blir bara avbrott hela tiden, dessutom är det ju dags för tävlingsäsong nu. Nu vill jag bara bli frisk... och fortsätta få vara frisk. Gud, ödet eller fucking anden i lampan, uppfyll min önskan! tack.

Dags att krypa tillbaka i sin säng, sätta på hem till midgård och hoppas den lagom låga nivån på humor kan höja min sinnesstämmning lite.

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0