Brainstorming, thank you!

Idag alla kära vänner och (o)trogna bloggläsare kommer det bli ett ytterst tråkigt inlägg, för vad fan finns det att uppdatera här hemhemifrån? Min praktik? ganska  så tråkig läsning. Om mina äventyr på eftermiddagen? Djupdyk ner i matteboken, inte särsklilt spännande. Eller om mina nuförtiden sällan skådade träningspass med, ska jag säga moderklubben? Att omklädningsrummet nuförtiden dragit på sig ett knastrande ljud varenda gång du sätter ner din lätta fot, invation av gråsuggor, inte så intressant. Nu kankse jag låter negativ, men min sinnestämmning är inte riktigt på topp.
   Okej nu har markörer blinkat i exakt två och en halv minut, jag tar det enväldiga beslutet att jag inte har något att skriva om som inte är varningsmärkt för att förlora mina få läsare. Så ni lättade och besvikna, det blir inget sagt idag!
   Nu ska jag titta på mitt inspelade hosueavsnitt, kanske kan ett cyniskt och medicinskt geni med total avsaknad av empati få mig på lite bättre humör. (Har nog aldrig trott så lite på något jag sagt som det jag just skrev) ikväll bär det av till att arbeta, see you tonight!

Jag saknar dig, dig, dig.

/K

Kommentarer
Postat av: Maja

jobbajobba vart då? :)

2009-03-04 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0