sköna sommarlov... med smak av nostalgi!

Sköna sommarlov... då sitter man hemhemma igen och luuktar på blommorna, nja kanske inte ska låta alltför klychig nu, men borgen han man i alla fall lämnat för den här terminen. Och lite svider det allt i hjärtat... Lite nostalgisk kan man ju inte heller låta bli att vara, ett helt år har passerat, och i vilken fart sen. Det är knappt så man förstår att tiden verkligen gått så fort, för så mycket vi har hunnit med! Det har varit ett år fullt av förändringar, upplevelser, skratt och lycka. Men också ett år av uppförsbackar, sjukdom och tårar. Det har innehållit nya bekantskaper och kanske också förlusten av några gamla. Och som lille hugo sa en gång (på fyllan) jag är så glad att ni sökte hit, precis som jag gjorde! För det är precis så det känns. Vi kom som små diskande och äppelkaksbakande vilsna små nollor. Och med tiden växte vi, och kanske har de flesta under året slagit ut till riktiga ettor! (Kanske några som har svårt att släppa det där med att vara nolla, eller i alla fall namnet;)) Vi har alla förhoppningsvis hittat våran plats i detta stora goa gäng. Och för mig var kanske en stor del av det att få lära känna mina borgenbruttor. Ni vet alla vilka jag talar om, det underbara, fina, snygga gäng! Är verkligen så lycklig att få ha sådana fina vänner, och hoppas att det ska få fortsätta vara så, och att vi ska kunna uppskatta de underbara sidor som vi alla har.
  
Visst tittade vi med något avund i bröstet när våra stiliga treor sprang ut för några veckor sen, men nog tänkte vi alla att vi, vi har ju faktikst två fantastiska år kvar! Och visst är det så, två helt oskrivna blad som kanske kommer passera i minst lika stor fart som detta. För att inte sitta alltförlänge och rada upp händelser och milstolpar under året så tänkte jag lägga upp, om jag nu lyckas med detta... ett litet samlingsalbum av året som gått på min nya fina facebooksida. Och plzzz skippa kommentaren om att jag aldrig skulle skaffa den där skiten. Jag står redan med huvudet i sanden.

Nu ska jag smaska på lite jordgubbar och njuta vidare av min sommar som kanske inte blir alltför tokig ändå!
adios

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag skulle aldrig ha skaffat den där skiten!

2009-06-23 @ 00:57:45
Postat av: författaren

jag borde ha väntat mig det där...

2009-06-23 @ 10:52:13
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/
Postat av: Matthew

Bra skrivet :- )

2009-06-23 @ 14:28:27
Postat av: MIIIN

vadå, skulle sommaren kunna bli dålig när jag bor i samma hus?:O

2009-06-23 @ 16:46:11
URL: http://tvahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0