efterblivet inlägg.

Här är varit ganska tomt på ett tag. Kanske för att det kännts ganska tomt hos mig också. Mycket har varit och är lite uppochner.

Vissa saker blir inte riktigt som man vill, och vissa saker tar slut fast man inte vill, och vissa saker slutar på ett sätt man inte vill. Alla vill väl ha ett lyckligt slut. Men tyvärr är det inte som i sagoböckerna, allt slutar inte alltid lyckligt.
 
Allt förändras, det är så livet fungerar. Men när förändringarnas vindar blåser, låter vi oss då spännas fast i vingarna och flyger med. Eller sliter vi oss loss och står stadigt kvar, för att det finns något kvar där nere som vi vill stanna hos. Är vi starka nog att kämpa för något värt att kämpa för.
Tänk på det du har, innan du lämnar det. Och glöm inte se efter om vägen därifrån är enkelriktad.

Som sagt, allt blir inte som man tänkt sig, helgen bar med sig ännu en förkylning. Det är tungt när man vet vad man vill, men att ett immunförsvar, skämt åsido, sämre än arvids talang för stavhopp ska stå ivägen.Feber har hållt kvar mig hemma, men imorgon hoppas jag på att återvända till slottet för att hinna med att vara en del av den sista veckan inför sommarn. Känner på mig att det finns en del att ta tag i! Som en svart sopsäck under min säng...

ciao.




Kommentarer
Postat av: bredis

nej allt blir verkligen inte som man tänkt sig, hoppats på eller önskat. men det är min och alla andra som bryr sig om digs uppgift att lyssna och ,inte lösa problem kanske, för det kan inte jag ialalfall, men ett öra för dig har jag alltid, glöm inte det! ta hand om dig på tåget så ses vi imorgon (:

2009-06-10 @ 00:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0