sommarlov.

Sommarlovet rullar på och jag njuter verkligen! så skönt att bara få ta det lugnt och vila ut. Frågan hur ickeansträngande det är att försöka få sin hud att anta en mindre vit färg kan väl dock diskuteras... Kanske detsamma även gäller att träna i 25 plusgrader... Eller träna överhuvudtaget... Menmen! Oavsett så menar jag ändå min första mening :)
Ett annat ilandsproblem med sommarlovet är det där med att få sova ut på morgonen. Om man som jag vill ha sina tio timmar skönhetssömn så vill man gärna sova de där timmarna på morgonen också. Vilket dock kan vara svårare än ni anar mina vänner! Störningstimmarna skulle man kunna kalla dem. Hundar har uppenbarligen inte samma sömnrytm som jag. Det samma gäller småfåglar, familj, grannbarn och framförallt! VÄRME! För nä vid elva är det inte lika underbart att ligga under sitt duntäcke som det är en kall vinterkväll. Outhärdligt är var det är, irritation väcks, och du går upp med ett underbart humör i pyamasen!

För att nu försöka att inte låta alltför negativ, så finns det andra saker att glädja sig över... Alla behöver kanske inte nämnas här, men vissa tankar gör en bara glad! Ikväll ska jag dock iväg till stranden med en gammal vän som inte setts på väldigt, väldigt länge. Roligt men nästan lite nervöst, men man får väl försöka använda sina sociala talanger! Trevligt ska det bli i alla fall.

Sitt nu inte här och läs sådanhär skit, utan ut med er era blekfisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0