sköna sommarlov...

Då var det dags igen, som så många gånger förr, skolavslutning. Vita klänningar leende skolbarn, den blomstertid nu kommer. Tillsammans med strålande sol, en varm vind och picknick i det gröna. Eller, som det egentligen alltid är. Inte ett skit av det där utan +12 C, spöregn och en varmkorv utanför idrottshallen. Det enda som alltid återfinns är iaf den kära blomstertid nu kommer, hah! trodde du jag, en äcklig gubbe från helvetet lyckades förstöra den med. Menmen, för att det inte ska gå till historien som sämsta avslutningen någonsin, bredfelt och jag fixade ihop en mycket smarrig avslutningstårta som avnjöts till den klassiska sommarspellistan. Synd bara att minkis övergivit oss och vi är ensamma kvar på vår lilla borg. Men vi ska nog överleva.

Med tanke på min framförliggande ensamma helg så kanske det kan bli en och annan till liten rad, kom ihåg, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge...       pfft..hatar det där ordspråket..vet inte varför jag skrev det.. svammel! :)

Auf widersen (stavning?)

Kommentarer
Postat av: tysken?

våran blomstertid var alldeles utmärkt:D

2009-06-12 @ 19:08:35
URL: http://tvahjartan.blogg.se/
Postat av: bredis

men hallå!!! det värsta på blomstertiden var faktiskt inte mr f utan hon som skulle ha en egen stämma.

men hallå 2! tur att inte minkis var med för då ahde vi itne kunnat äta EN HALV TÅRTA VAR!!!!!! ;)

2009-06-13 @ 01:09:19
Postat av: Anonym

en hel ensamdag på borgen och inget blogginlägg. hur mycket viktigare saker har du för dig egentligen? :O

2009-06-14 @ 20:11:06
Postat av: bredis

och du fattade säkert att det var jag som skrev det där förra, men aja. nu vet du det iallafall helt kalrt!

2009-06-14 @ 20:11:59
Postat av: blab

Du borde bättra på din tyska!



auf wiedersehen

2009-06-18 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0