ensamma hälsningar.

jaha, då var helgen snart över, och imorgon bitti åker jag till ronneby för att ta hand om ett par små fjortisar i några dagar, regionsläger som gäller. Jisses, hoppas inte jag har underskattat deras löpförmåga... men tanke på hur tung min lilla joggingrunda kändes idag. Tur att jag har the star elin månsson vid min sida som får ta de snabba rackarna. Elin, som det för övrigt var ett tag sen man träffade ordentligt:)
  Sedan jag lämnade lundapacket vid bussen igår vid middagstid har jag varit alldeles ensam på stora tomma borgen, men äsch vilka spöken ska kunna ta mig!? Nån borgenlegend kanske... Och dessutom, nu är det ju jag som styr! Med det mesta packat och kylskåpet tömt styr jag vidare imorgon för att vid veckans slutstation hamna i lilla perstorp där det vankas midsommar med de bästa. Ser fram emot många skratt och (o)förglömliga minnen. Kanske en och annan lite jordgubbe också...mumsmums!

Vill passa på att hälsa också! Till alla mina vänner som är påväg hem från fristaden finland. Jag vet vad ni gör just nu... såå, hoppas ni har jävligt kul och att ingen faller i sjön!

farväl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom får väl se till att ha flytvästar:O? och ja hon var sötare än socker den ungen, och ja jag längtar tills dom dagarna syster, och ja du kommer lsuta brunare än mig ditt as;)

2009-06-14 @ 22:57:45
Postat av: bredis

midsummer kommer bli helt klart förglömligt roligt!!!

2009-06-18 @ 17:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0