till bredfet, en vän i ur och skur

Ett piggare inägg utlovades! Och man vid sina ord som man är (låter bara inte bra med kvinna där...) så kommer här ett! Precis hemkommen från tjogethelgen. En tillställning som innehöll det mesta tjoget ska innehålla, stekande sol, blöta regnskurar, en och annan åskknall, skratt leenden och rikligt med mygg! Dessutom lite oförglömliga ögonblick...Själva lagets prestation är väl kanske inte något att hänga i julgranen, så det passar inte in i detta inlägg! Dessutom är det ju ändå inte säsong för sådana... Tack alla för en trevlig helg i alla fall!
   Jag lär snart däcka i min säng, försök inte sova med mygg som sängkamrater, av total utmattning, men först ska jag svääva iväg och packa upp min väska, lite ordning på torpet får det ju vara!

Ni vet ju alla att jag tillbett en rad olika väsen, ingen verkar ju dock riktigt lyssna. Så skitsamma till vem! Men låt mig ha riktigt jävla kul! Det sägs visst att tiden går fortare då...

Från ett litet moln på väg till sängs, kristin

Kommentarer
Postat av: bredis

har en känsla av att nästa helg kommer gå fort som vinden i alla fall!

och tack för inlägget, att läsa om glädjen istället för djävulen gör mig lite gladare :)

2009-07-06 @ 15:05:38
Postat av: nerkärad

Ett litet moln som svävar alldeles uppfyllt av ****!!=D

2009-07-08 @ 16:33:16
URL: http://tvahjartan.blogg.se/
Postat av: man i tiden

Alla dessa ******* måste jag säga fördunklar inläggens känslomässiga äkthet. Kvinna kan väl skriva vad kvinna menar.



MVH Alla(h)s favoritpajas

2009-07-13 @ 14:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0