patetiskt.

Haha, ja jag skrattar åt mig själv, så jävla dålig jag är på att packa. Så mycket som de gjorts de senaste tycker man jag borde varit pro, men icke sa nicke nyfiken. Ställde mig just mitt i rummet och bara ställde mig frågan, har jag packat klart, svaret, ja inte vet jag. Incident två var mitt i mitt packande, och då detta tar på kalorierna var jag tvungen att ta en banan, efter några minuter är bananen dock spårlöst försvunnen. Så istället för att springa och leta efter packanersaker fick man springa huset runt med blodsockernivån nere vid fötterna efter sin halvätna banan! Hello all sick people... Detta får mig att tänka på min saknade borg, där fanns alltid någon lite extramamma att be om råd om vad som skulle ner i väskan.

Packa ja, jag sticker nämligen strax till någonstans i närheten av ullared, där årets hallands 3-dagars går av stapeln! Lycka mig till mina vänner, bara att hoppas att hallandsterrängen ger mig en fin fördel, hrmm...
Så befinner mig alltså på en camping tillsammans med my loved ones and tjockängen (;)) i helgen. Om ni tror att jag kommer förgöras av tristess eller regna bort så kan ni ju alltid skicka ett litet sms till min faktiskt NYA telefon, vem vet, jag kanske lyckas svara.

Nu ska jag packa ner överdragsjacka! nära ögat...

byyyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0