håll till godo!

OJOJ SKÄRPNING! Här kan man ju nästan trott jag gått och trillat av pinn.. men nejnej! så kul ska vi inte ha, höll jag på att säga, haha. Flummigt inlägg here we come! Jag får väl skylla på dessa endorfiner, lyckohormoner, träningseffekt eller vad ni nu vill kalla det! Precis hemkommen från dagens klubbträning där man släpade med sig kachin på ett fint litet intervallpass, mysigt! Annars händer det ju inte så jättemycket roligt här hemma som är värt blogga om, jag menar vem är te.x intresserad av småsaker som att, jag upptäckt min förfärliga rädsla för tveskjärtar, man testat sina målarskills, träffat en av universums drygaste personer, upptäckt att ens ena vän var konstigare än man befarade, eller att en annan var en fin idéspruta. Och vem skulle heller bry sig om att min hund är värre än trätaxen jag hade när jag var liten, den rullade i alla fall lätt framåt på sina hjul, mer än vad man kan säga om denna... Eller som en sådan sak att det kan regna in i tält och en tjockäng kan sova i en vattenpuss. Nä, precis, ni förstår min poäng. Här finns inte så mycket kul att uppdatera om.

Alltså imorgon blir det packkkkingtajm! Och på lördag bär det av! O-ringen here we come! WIIIIIEE! :D

nu blir det kantarellmacka - (förtydligande: det där var ett minustecken...) kantareller

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0