längtan.

Jisses, måste bara passa på att gnälla lite, ingen idé att försöka dölja den sidan av mig ändå, den kommer fram för eller senare. Om ni skulle råka se ett lik någonstans imorgon, förmodligen i närheten av en järnväg, så vill jag bara uppmana alla till att inte gripas av panik. Det är förmodligen bara jag som har avlidit pga min extremt hemska packning (som precis som allt annat, gått upp ett antal kilo under julen) Sen är man ju inte så smidig på tåg heller, tänker ju inte relatera till någon speciell händelse. Tror att vissa sköter den associationen bra själva...
   Som ni kanske då förstår så bär det ju alltså av hem till borgen imorgon! Och vad tycker vi om det då, hmm.. få se, jag har smålett för mig själv, nynnat för mig själv, nana nana naa....  och haft någon sorts sväävande känsla i mig hela dagen. Det gör mig glad såklart :D Det klart att jag hela lovet har gått och kännt att jag saknar alla små filurer, men det är först nu som jag känner hur mycket jag längtar tillbaka till händelserna, vanorna, vardagen, livet! För att göra allt mer förståbart (ingen garanti för att det finns ett sådant ord men..) ska jag göra en klassisk lista! vi gillar listor...<3

6ochenhalv sak som jag längtar efter:
* Distanspassen(s samtalsämnen)
* Allt för sena kvällar
* De dödsseriösa studiecirklarna...
* ...som slutar med film
* studentshopping i matvaruaffären
* All spykänsla på träningarna (som du för en gång skull tog seriöst)
* Alla inproviserade, oprovocerade mongolida anfall, med inslag av damp och en smula galenskap, finns på TOK för lite av den varan!

Alla små saker som känner sig bortglömda ska såklart inte misströsta, detta var ju bara ett smakprov, man orkar ju inte göra huuur långa listor som hellst!

Men nu! ska jag njuta av min sista hemmakväll  och se efter så att det inte ligger någon choklad och skräpar efter mig, vore ju fruktansvärt onödigt.

Ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tåg, tåg tåg, undra va ja tänker på eller så ;)

2009-01-09 @ 22:42:25
Postat av: bredis

ÅHHHHHH <3 mycket bra skrivet om våran kära borg jag lämgtar efter att få uberdamp på dig ;) och distanspasset på söndag kommer bli fyllt av skvaller känner jag!

2009-01-09 @ 22:53:49
Postat av: bredis

förresten är jag kung på studentmatshopping (tryck ut luften!!!!!!)

2009-01-09 @ 22:55:17
Postat av: Helena

Jag är övertygad om att du kommer bli STOOR!! Större än blondinbella ;)

2009-01-11 @ 20:24:52
Postat av: Helena

Jag är övertygad om att du kommer bli STOOR!! Större än blondinbella ;)

2009-01-11 @ 20:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0