The beginning of the beginning.

En blogg, fråga mig inte vad jag fick tanken ifrån, och fråga mig inte heller vad som kommer att stå här. Men, nu ska här inte bredas ut med någon lång bakgrundsfakta heller. Ni känner redan mig, och gör ni inte det så har ni väl hamnat här av misstag. Hej och välkomna, men tyvärr, ni har ju missat början, Och jag är som en av de där filmerna utan resumé i början, ja ni vet vad jag menar, de där som man inte hänger med ett dugg i, precis, dom där vi hatar! Yees, nu tycker ni redan inte om mig och är säkert på väg härifrån, BRA! då kan vi börja :) Fasen också nu blev det en såndär tråkig och trist inledning i alla fall. Attans! men för er som är kvar, snart kommer mitt första, riktiga, inlägg. Håll till mer än godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0