Måndagens tristess.

Måndagar, långa, trista och trötta. Blää på  dom, jag sitter på historian, mitt i revolutionernas tid, ja, jag har i alla fall någon form av sympati för dem... revolutionera måndag! Sen har jag ju bara en lektion kvar med älsklingsboel och hennes mycket kärleksfulla leende, yees! Sen är det äntligen dags för en tung backe hem, nejnej, först ska springa tempo tills jag spyr och hoppa upp och ner på en jävla bänk..löpskolning? älskar måndagsträningen också<3 okej, nu börjar det nästan rinna ironi över det här inlägget...
Ska jag berätta något seriöst kanske, okej, vi har haft första lektionen i naturvetenskap, känner mig ganska så likgiltig inför ämnet så tänker inte utveckla så mycket mer känslor över det hela. Vi är tillsammans med IP3. Vilket jag egentligen inte borde behöva utveckla, puss på dom!
Jag citerar en viss fjant: Men hallå! dom har ju gått två år mer än oss ju!? :O
fniss...i IP3 ja^^
Wellwellm vi får se vart det bär hänn, nej nu har jag låtit George Washington vänta alldeles för länge, han kanske börjar bli otålig.

På kärt återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men lustigkurre där

2009-01-20 @ 21:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0