saturday night fever.

Träna, träna tills man dör.... Äsch tänker två fjantar, när dom ger sig ut klockan två en lördagsförmiddag. Hinner 100 meter hemifrån inser att döööh vad tråkigt det här kommer bli, får sikte på en skogsdunge vid sidan av vägen. Vi springer in i skogen istället! Jaa! Vad som händer i skogen, stannar i skogen. Men leka är aldrig fel om jag säger så, klättra på stenar, gräva i gropar, spotta längst, hoppa över bäckar, sjunga för full hals eller bara slåss lite mer pinnar... ooops, hoppas jag inte avslöjade för mycket där... Vårat råd är i alla fall att en utflykt i skog och mark aldrig är fel. Och att om motivationen för ett "ut i skogen och träna" tryter så dra bort träna och du får "ut i skogen" ! :D
   Middag blev mumsiga chokladpannkakor som evasdotter var kungen på att vända i luften måste ju sägas! Kvällen blev en impuls till att dra ner till "stan" för att gå på en liten sammankomst hos eric. Tack för en mycket trevlig kväll måste ju sägas, jag vill tacka mig själv, ejdamm, miss fjant, eastleaf, i kon en, mr. tall, FMV boss, highland catlands-king, han på tvåan och såklart hanvarshemvivar i. Tack och HEj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0