Who invented this list?

Efter en tids problem(?) är mästerbloggarn no.1 tillbaka! the return of the king, masterns uppståndelse...shit vem pratar jag nu om egentligen? livlig fantasi... I alla fall, jag lovade ju att uppdatera om det skedde någon förändring på mardrömscupsfronten, OCH hör och häpna mina vännner, igår, kom jag inte sist! :D skål för det säger vi, eller nej förresten skål blir det inte förräns ikväl. för då blir det PARTYPARTY (Y)
   Eftersom jag inte har något vettigt ämne att skriva om idag, tro mig jag har försökt, men antingen har det bara kännts för naket eller för obegripligt så vi kör på listvarianten istället, uppdateringar i mitt liv:

* Jag får inte äta i Hannas rum längre, utan är förflyttad till badrummet (p.s hanna gillar alltså inte matsex eller annan typ av alternativmatätning)

* Miss Fjant har löst ett av livets stora frågor
A- Asså, varför suger livet?
MM- För man måste kunna suga för att duga

* Jag är en lyckad borgenkväll rikare. Vad kan vara bättre än en pizzakväll med flickorna, snöbollskrig på borgengården och en första parkettsplats på årets första men inte sista nakenrace. Släpp pojkarna i det fria!

* Jag har "gjort" ( varit anledning till) en pizzafläck på bredängens tapet.

* Garlic experiment får en egen pungt! Den är enormous måste jag säga, bilden jag hade lovat kommer dock inte idag, men heter det inte, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? Jag kan ha fel men då duger, löften är till för att brytas.

Nu ska jag ner och käka kinesmat med MM (lite mer mmm i livet) (fast jag hatar kinesmat) (sen är det partyparty) (fast det kanske jag sa innan?) (whatever)

Ciao bitches!

Kommentarer
Postat av: bredis

ännu ett underhållnade inlägg!, jag fick ett gott skratt trots mitt sugiga liv : )

man ska inte skriva för naket på bloggar tycker jag förresten. Det blir lätt fjöntigt och patetiskt. även om du är bloggdrottningen.. ;)

2009-02-13 @ 21:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0