taggad?

Ännu mera torsdag... Jag sitter i världens bästa soffa och väntar med oliiiidlig spänning på att få ge mig ut i snöslasket på en lång cykeltur till en djurkyrkogård... för att sedan få ge mig ut på något än mer oöverträffligt, nattcup. Bajs på det. Förstår iofs inte varför jag ens fortsätter gnälla om det här -.- nästa gång jag nämner det så ska det ha skett någon förändring på den fronten (dvs. det ska ha gått bra eller liknande..) MEN! det finns ljus även i mörkret! Efter snöäventyret väntar ladies naajt med dom jag gillar allra mest! :D vad är en nattcup mer än ett litet hinder på vägen?
   Som sagt imorse när vi tryckte våra nyvakna näsor mot rutan, kunde man skåda ett vinterlandskap mellan tusentals vackra fina, jävligt blöta (läs inte det där) snöflingor. På med regnbrallorna och mot skolan lite lagom tidigare än vanligt. Efter lite skönsång (hrrm..) och matte bland fordon slasch gloeleverna, var det dags att skynda sig ner till idrotten, endast tre timmar på oss. Volleyboll stod på schemet och behöver ju inte nämna vilka som vann.
   Andra uppdateringar runt borgen är väl snön, som vissa inte ligger låta orörd, nejnej, här byggs ett skidspår runt borgengården, ett par skidor samt en skyffel (bandyklubba) och god motivation är allt som behövs. Det är ju nästan så att jag slutar önska att blötskiten ska försvinna, så mycket vilja till spillo vore ju synd...
   Och för alla er som väntat med spänning! Fortsättningen i THE GARLIC EXPERIMENT! Lillla vitlöksplantan som stuckit upp ur sin jord har nu: delat på sig i två, eller avlat sig med sig själv som odlaren själv uttryckte det. Nu är den dessutom enorm! Jag ska själv gå och kolla upp fakta när jag tagit mig runt i skogen. Missa inte nästa avsnitt, det kanske tom kommer en bild, vem vet.

Önska mig lycka till, I will return.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0