fredagsmys.

Fredag, igår var det torsdag, och jag tror jag ska fortsätta trenden att inte uppdatera något om torsdagar, eftesom jag och nattcupen inte verkar vara bästisar just nu. Tråkigt men sant. Så i alla fall, låt oss hoppa direkt till fredag, en trevlig sista skoldag med borgenbruttsen för den här veckan. Efter skolan var det dags för mig och maja att bunkra upp inför helgen som skulle spenderas på das borg. Klockan är 14.15 och vi lämnar nordenbergsskolan, en timme samt fyrtiofem minuter senare återvänder vi hem, det kallar jag handla ordentligt det! Men då var vi också i mer än en mataffär och i en mataffär mer än en gång:)
   Vad gör man mer en fredagseftermiddag då, jo, man kan ju alltid springa runt i korridorerna med varandra på ryggen och fnissa lite, och att spendera lite tid i vår kära hiss vore ju inte helt fel tänkte jag och maja, så vi planterade oss själva i hissen en stund och diskuterade lika viktiga samtalsämnen som alltid, ockuperingen gick finfint tills nån tydligen ville använda hissen på något annat vis, så då fick vi flytta ut. På tal om andra planteringar så presenterade affärsmannen ejdamm sin senaste plan till framtida förmögenhet. Projekt, vitlöksodling. Jag finner det hela ganska så intressant så ska hålla ett öga på det hela, som ett litet sidospår i min blogg. Vitlöken är i alla fall planterad, vattnad samt gödslad, mer uppdateringar om den saken kommer alltså senare.
   Resten av kvällen innehöll många kalorier, en star wars film och lite powenaps mellan miss fjant och hugge, som sagt, tycker nog inte att star warz är den mest spännande film som gjorts.

Glass är gott:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0