Extra nya nyheter.

Så har man överlevt ännu en tråkig, lång, jobbig måndag. Ja överlevt har man faktiskt, jag svär vid mina svettiga orienteringsstumpor att det är jag som skriver. Men somliga saker får mig att överleva dagen, marmeladmackorna klockan tre, JT:s avslappnande massage, fjantens träningsrunda som blir sådär lagom seriös som man klarar av. Bara för att ge några exempel.
   Imorse när vi for iväg på våra racercyklar på väg mot ännu en skoldag upptäckte vi hur man var och inspekterade vårt kära talibanhus, ryktet viskar ju att det ska bli inflyttbart för några små frusna bandyspelare… intressant, så lär återkomma till det… Övriga nyheter finner vi på vitlöksfronten! Senaste nytt från ejdamms vitlöksodling är att det kommit en ”grodd” (jag ursäktar mig allra djupast (framförallt inför min floristsyster) för mina ringa växtkunskaper) inom parentes jag gillar parenteser. Jag har såklart personligen varit och kontrollerat att ryktet var sant. Och jajjemen ur lilla vitlöken sticker det nu opp en grön liten sak :) I’ll keep myself uppdaterad på den fronten.
   Andra har ägnat sig åt annorlunda sysselsättningar denna afton. Tre små pojkar har sitt hår låtit falla till backen, förklaring har inte framkommit ännu. HugoBoss, samt husdjuren är i alla fall allesammans snaggade och fina nuförtiden. En annan onödig fakta är att allas våran lilla mink ska flytta till japan när han blir ”stor” , varför? Dom har ju ffs en vit flagga med en röd köttbulle på!! Som han själv sa, det säger ju sig självt. Sedan susar han ut på borgens nya leksak, KICKBIKEN! Länge leva gamla trender. Mycket användbar för de som snabbt och utan större ansträngning vill föflytta sig i korridorerna.

Nattinatti alla små feta barn.

Kommentarer
Postat av: bredis

trevlig läsning :D

din blogg är rätt intern, det är trevligt när man fattar ;D

2009-02-02 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0