Utlovat babbel.

Back on tha borg! Och jag erskänner villigt, jag gillar det riktigt mycket! Inte förräns man är tillbaka inser man alla saker man saknat. Insåg faktiskt idag en fin sak jag saknat! Min fina adventsstjärna, jag gillar den starkt! Och inget jävla tjaffs om att vadå advent? Det är augusti kristin? För jag har en kalener jag med. Men ett sådant satans arbete som det var att få upp den där skiten, den enda som verkligen vet är väl förmodligen personen som såg proceduren från start till mål, men som konstigt(?) nog inte rörde en fena för att underlätta för lilla mig, som nej kanske inte är den mest händiga person jag mött. Vilket fall som hellst! Den sitter alltså där den sitter, men vadå? Snygg med ett gosigt mysigt ljus (hejdå 60 W fult ljus)

Och äsch nu tröttnade jag plötsligt på att räkna upp saknasaker, men det kommer nog så småningom:) Tejp var det ja! Tejp Tejp! För dom som missat det så pågick det nyligen en disskuskion om tejp, som mycket väl kan vara historiens bästa fixarredskap! Slutsats blir att när det gäller just fixa problem så blir tejpen en outstandig vinnare, men jag vidhåller att användningsområderna ÄR begränsade. Men alltså, är det något du inte bör sakna hemma, så är det en kär rulle sporttejp!

Och så dessa nolllnollnollor! Kanske lite tidigt att uttala sig om dom, men här kan både hissas och dissas! Första nollningen  drog igång ikväll, fyra ord kan väl beskriva den, svett, dansen, tomtjustnu (kan mycket väl hända att detta ord inte fanns, men här gör det det, okej!) , ickeförståelse och  sa jag svett? Vilket resulterar i att mina soffdynor är, fuktiga? Mys.

Skolstart imorgon, godnatt!

DAGENS TIPS! SLIPP DISKEN! ganska så skönt.

Kommentarer
Postat av: förnärmad

återigen denna anonymitet; alltså, ibland blir man ju arg när ens lathet inte uppmärksammas

2009-08-20 @ 21:39:01
Postat av: Anonym

Ursäkta men jag nämner ingen vid namn i min blogg av rent vänliga skäl, för att ingen ska känna sig utelämnad. Men från och med nu ska denna person alltid bli nämnd, hedersord!



Förresten har jag en känsla av att din kommentar var ganska så anonym den med :)

2009-08-21 @ 15:34:16
URL: http://terpentinkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0