End of summer.

Sista kvällen här hemma, imorgon bär det av hem igen. Hem ljuva hem! Sommarlovet har runnit iväg, med både snabba långsamma stunder. Men nu är det borgen som gäller igen! Och jag är exalterad!

Och då ska vi se om vi inte kan få fart på bloggandet igen! Men nu ska jag och mina smaskiga uppätna räkor snart gå och slumra in en sista gång i min hemmasäng, för den här sommaren. Och jaa, det där med att utvärdera sommaren, det få komma en annan gång.

Och hallå allvarligt gud herre lord jesus sankta maria! Hur stor packning får man lov att ha egentligen!? Jag ska vara borta för ett år... Jag ska vara borta för ett år... Jag ska vara borta för ett år... Äsch, skippa samvetsnacket, det funkar då fasen inte ändå!

Farväl åsa med era kära turkosa lyktstolpar
Farväl Österbyn, som jag idag promenerade runt i hotpants och pyamasjacka, alltid något att skriva på sitt cv...Kanske inte, men en merit rikare i alla fall!

Adjöss!

I nästa inlägg.... adventstjärnor, tejp, och en siffra mindre än ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0