090809

Efter ännu en dag i götaland bland värme och västgötar som tappat stinget har nu anna återvänt till hemstaden. Tack för några trevliga dagar! Lite dåligt är det nog att hon inte är kvar längre, hon fick mig på andra tankar. Nu finns mest jag kvar. Jag, som mest består av trötthet, slitenhet och ledsamhet. Det enda bra resultatet från skogen idag var ett enligt kriterierna fullgjort konditionspass! Synd att det inte hör en medeldistanstävling till. Ett försök på banan igen blev inte mer än ett försök.

Dessutom börjar det bli jobbigt att bära på alla dessa känslor och tankar.

Ni kanske undrar var mitt inlägg med gladare nyheter tog vägen? Det gör jag med.
Jag visste att nya dagar skulle komma, men jag visste inte att de skulle bli såhär.

P.s Grattis säger vi alla till Miss fjant, som jorden idag har fått innehava i sjutton finfina år! Snart ses vi igen :)

Kommentarer
Postat av: bredis

tack själv för mat husrum och kloka tankar!

kan rapportera att hemstaden/hembyn/hemhålan suger, och att det är 7 dagar kvar, gör det bästa av situationen kristinfin

2009-08-09 @ 21:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0