Fredagsmys.

Årets första ol-teamsträningar är avslutade! Vilket känns lite grann i vissa kroppsdelar. Men jag ska väl vara glad, jag behövde ju i alla fall inte kräla upp för trappan till the status floor, som vissa andra. Helgen får spenderas på borgen, där det finns en del att göra, som att lära vissa nollor ett och annat! Synden straffar sig själv, som man brukar säga. Undrar till exempel vart någons toadörr tog vägen...

Börjat skolan har man ju också gjort, mer än att man har något att sysselsätta sig med på dagarna så ligger det kanske inte mycket mer positiv i det. Nordenbergsskolan, den lilla skolan med dom stora möjligheterna. Kanske dags att ändra om lite där?

Fredagskvällen börjar lida mot sitt slut, en fin liten skara borgenbor är det som finns kvar här på vårt lilla slott, sm-pasta och bananasplit fixade jag tjockäng och bossen, så mätt och belåten är man:) Vad som händer imorgon får den som lever se! Loppis? K-stad? Träna! Valen är många!

En helguppdatering från världens mittpunkt utlovas återkomma!

Kommentarer
Postat av: toadörr

Jag har en dörr under min säng, kan det möjligtvis vara den? i så fall lovar jag att ta med den när jag kommer och hälsar på fast risken finns att den används som tändved när jag eldar upp den där skitskolan med noll möjligheter för min begåvade släkting!

2009-08-23 @ 20:51:01
URL: http://tvahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0