The winner takes it all.

Idag har det mesta av dagen skänkts till syster, skönt att bara få vara lite, tack för en mysig dag, och förlåt för att jag spöade skiten ur dig i monopol, buissnes woman, kanske min nya grej!? Och inget fniss för att vi spelade monopol här nu inte, har man inget för sig så har man inte. Kvällen avslutades med mys i soffan till Australia, riktigt bra film måste jag säga!
Nu blir det sängen som gäller, och hoppas att kunna somna utan de där tankarna, de tankar jag bara inte kan få ur mitt huvud. Godnatt alla få men trogna bloggläsare, men när jag idag kollade igenom toppbloggarna är jag ganska glad över att mina läsare stannar tvåsiffrigt, bloggen verkar ha en tendens att bli jävligt dålig annars.



O där satt jag med mina grön-bruna ögon och såg med blåögd blick

allt jag hade förstorat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

winnerbäck-kom änglar, skrämmande bra, precis som du!



(gillar att jag nästan är den enda som kommenterar på denna fina blogg!)

2009-08-12 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0