Cykelutvärdering och kollektivtrafiksaggro.

Kristin överlevde lärakännalägret! Med rumpan i behåll! Riktigt trevligt läger må jag säga, även om slutdestinationen, som jag ärligt talat glömt/förträngt? namnet på, samhälle är att ta i och kalla det. En samling hus är väl det som ligger närmast till hands. Roligt och lyckat blev det i alla fall, men höjdpunkter som en oväntad 3:plats i kanottävlingen, trevlig nattpromenad, stora korvkoket och josefinmassage. Bara för att nämna några. Lite mindre trevligt var min transport hem igårkväll. AHH! Jag tänker snart ta livet av SJ, tyvärr känns det som att jag inte är ensam om att tänkt tanken, och än så länge lever dom ju så...? Associationer till SJ är förseningar, spräckta planer, svettlukt, syrebrist, ståplats, trångt, huvudvärk, irritaion, kyla, värme, nervsammanbrott! Och ja listan går att göra sjuukt lång... Som grädden på moset lyckades jag misslyckas med ett natt-dm. Men som trots lite för många virriga minuter i skogen lyckades räcka till att knipa ett guld. Ibland lyckas ingen helt enkelt! SÅ tack för det!

Idag visade det sig att förplanerade vilodagar är meningslösa! För man har alltid massa saker att göra ändå, typ meningslöst långa historefrågor som går sådär när man har halvt fokus på frågorna och halvt fokus på att man vill sova, och en tredjedels fokus på sina oregelbundna franskaverb som man inte ens tagit ur väskan än! Oj, det där blev tom mer än en hel fokus...Ja ni fattar, inte lätt!

Imorgon får vi se om det blir mer guldsmak... vi hoppas! Och sedan hej SJ! </3 Och sedan, hej borgen! <3

Kommentarer
Postat av: bredis

sj borde som vissa andra saker hängas från en häst bak och fram och upp och ner.

men vi gillar kvällspromenader och det andra :)

2009-08-29 @ 21:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0