brutalt.

Underbara kväll i Göteborg! Markus Krunegård all heder åt hur bra du är, kalla det bra eller dåligt att ett afton kan få en att sväva bort och att ändå känna tårarna svida bakom ögonlocken. Hur kan man träffa så rätt.

Aldrig rätt tid. Aldrig rätt plats.
Det kommer aldrig finnas nåt som heter rätt tid rätt plats


O jag har vart kär o du har vart kär o jag står här o du står här
Hisnande tanke jag vet att du tänkt den. Jag tänker den nu men vad tycker du?
Hur kan du veta säkert? Hur kan du veta klart innan du ens testat?


Är du rädd? Är det så? Du är rädd? Du är rädd?
Om du är rädd sluta med det. Om du är bränd o rädd lägg av med det.
Lita på mig börja med det. Lita på mig sen får vi se


Inte nu. Kanske sen kommer jag också tycka att allt dåligt för med sig nåt gott

Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för underbar afton!

du, han va bra

2009-08-15 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0