Urk på burk.

Jag har kommit fram till att om man vill hänga med i mitt liv så ska man läsa min blogg! Oj, tappade ett inte där i mitten.... Så mycket som händer som inte hamnar här, så mycket jag vill ta med men som glöms bort och inte hinns med. Man skulle ha haft en bok med sig där man kunde skriva ner allt innan man glömde bort det, en bloggkomihågbok. En sådan bok ska jag skaffa. Jag kommer inte på något roligt att skriva om och klockan tickar förbi läggdags. Med risk att låta desperat så kan ni väl ge mig lite förslag om vad jag kan skriva om:) (Känner ett starkt ÖK, BLÄ på min blogg just nu...)
Så länge får vi köra på en klassisk upp-date lista:

* jag har nästan frusit ihjäl en kall natt. Och då menar jag så nära man någonsin kan komma med livet i behåll!
* jag har knipit några oväntade j-cupspoäng, eller borde jag säga mina första.
* jag har blivit räddad från ensamheten
* jag har flummat en kväll på tallbackens vandrarhem
* jag har fått se båda ljusa och mörka stunder
* jag har blivit frisk, och det ska behållas!
* jag har saknat
* på torsdag är det våffelkalas med bb's
* på torsdag är det grillning, eldning och allt sånt där
* på torsdag är det happy day
* på torsdag är det F E S T
* på torsdag är det.....valborg...

Fram med klena åsikter nu för fasen! Eller så får ni stå ut med dessa nödlösningsuppdateringar tills dödagar.
Imorgon kommer jag känna det som att det vore omöjligt att stiga ur sängen eftersom någon tydligen manglat min kropp ett antal gånger, innan jag inser att det bara är vanlig gammal hederlig träningsvärk. Är det inte underbart!

Kommentarer
Postat av: bredis

med den här takten kommer du snart vara sveriges mest lästa blogg ;)

men nu ska jag itne hålla på och dissa och förstöra din nyfunna? blogglycka. (Y) väntar spänt på nästa kråka från dig..

2009-04-29 @ 22:54:39
Postat av: snyggaste

jaaa, du skulle ju kunna skriva om din oslagbara, snygga, superheta, superpower, superbästa, SYSTER:D

2009-04-30 @ 08:20:47
URL: http://tvahjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0