bilderna får tala.

Shit, jag får skrivkramp bara av tanken på hur mycket jag skulle behöva skriva för att ta igen allt sen sist. Men tror du inte att man får en fullkomligt genial plan! Jo självklart. Man hörde ju en gång om att en bild säger mer än tusen ord, så varför inte utnyttja lögnen? Kanske är det skönt att ni kan få slippa min malande skrift och får utnyttja era vackra ögon istället, så varsåGOD! :)


Solen har lyst och givit oss några riktigt vackra dagar! Där man kunnat spendera eftermiddagen med några lika vackra tjejer på en solig borgengård.


Man har fart hem en helg till den finafisken staden Göteborg. Tillsammans med familjen Tjernlund och några adoptivsoner plus övrigt bihang.


Förutom att vi kanske glömde elitsidan hemma så var det en fantastiskt rolig helg (även om bilden kanske dock säger motsatsen) Tack allesammans!


En grillkväll med bruttsen var man ju också tvungen att hinna med innan lovet. Riktigt mysigt blev det faktiskt. Hugo the future grillmaster dök upp och stod självklart till tjänst, blev mumsfilibabba!

   Nu är jag alltså hemma på lov en hel vecka och ska proppa i mig massa mat och godis. En del tävlande blir det också hemma i lilla hallandskogarna. En riktigt GLAD PÅSK till alla era små ägg.

godafton

Kommentarer
Postat av: bredis

hallå uppdatera!!!

nu när du är hemma så ska du skriva varje dag ;)

2009-04-12 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0